Vodafone..

Încep această frumoasă postare prin a spune că sunt foarte nervos pe cei de la Vodafone. Dar foarte nervos.

Acum ceva ani, am avut și eu abonament la ei, ba chiar mai multe servicii atât pe persoană fizică cât și pe persoană juridică. M-au disperat la momentul respectiv, dar parcă azi mi-au dat decisiva.
 
Situație concretă.. tata, abonat la Vodafone de peste 15 ani. Client vechi, da, cu un simplu abonament, de 45-50 lei, nu vreo sumă mare. Tot l-au îmbârligat de la an la an, să reînnoiască, că telefon, că ofertă, dar ușor oferta lor a crescut de la lună la lună.. și iar când era vorba de finalul perioadei contractuale, iar, îl îmbârligau..
 
Acum, zic hai să preiau eu „taurul” de coarne, și să rezolv problema asta odată pentru totdeauna. Tata, mă sună pe mine în general, și/sau persoane din România, și cred odată pe săptămână mai sună pe cineva de prin afară. Deci, să plătească banii aia, nu era firesc. Așa că, am zis să-l migrez și pe el pe Digi, au ceva ofertă, cu 13 lei/lună abonament cu minute nelimitate în România. Zic bine, ofertă rurală. Merge, nu ? E bătrân și oricum nu folosește internet sau chestii de genul, fiindcă nu mai printre lucrurile cum le prindea în tinerețe. Cu toții cred că știți despre ce vorbesc când e vorba despre oameni bătrâni și tehnologie.
 
Mno.. zis și făcut, discut cu un tip de la Digi, da domne, merge, se portează numărul, etc.. doar să-i zic data exactă când expiră contractul la Vodafone, ca să-l porteze la Digi. Tata, 68 de ani, numa de plimbat prin Vodafone nu stătea, și deci, nici de răspuns robotului Andreea, care pentru mine om adult la 35 de ani, m-a scos din toți dracii mizeria aia de robot. Bă nene, n-ar avea ei ceva concret, au doar chestii generaliste ca opțiuni la acest robot. Și nimic concret care să zică, „Bă nene, vrei cu un operator uman, ok… apasă tasta 666”, gata boss.. BOFH.
 
Nu, dai peste 10 mii de opțiuni, nimic simplu la îndemana oricum, a trebuit să intru la opțiunea de TV, ceva tehnic, apoi redirecționat către alt operator de la telefonie mobilă, apoi, de acolo, cumva s-a întrerupt conversația și a intrat din nou robotul Andreea, prezentându-mi aceleași opțiuni de 2 bani. Închide apelul, urmează aceeași procedură, dau de alt operator tehnic cred.. care nu se auzea deloc, adică se auzea o altă voce robotică, dar era om, care și ăsta m-a transferat către alt operator, tot uman, de pe telefonie mobilă.
 
Deci, trebuie să fii calm, maxim de calm, ca să poți folosi „tehnologia inovativă” pe nume Andreea. Maxim de calm am zis. Ăștia cred că au făcut roboții ăștia fix ca să scape de apelurile telefonice, și omu în loc să-i sune, mai bine se duc buluc peste cei care lucrează fizic la sediile lor. Care și astfel de sedii, cel puțin cel din Focșani, are număr de telefon, sună, și-ți dă respuns.
 
Mă bucur că-l migrez și pe tata de la Vodafone către Digi, da în principal din cauza costurilor și a optimizărilor de cost, dar pe ansamblu din cauza serviciilor, care în opinia mea, sunt puțin mai superioare a celor de la Digi comparativ cu Vodafone.