Azi am să vă explic o măgărie de la Vodafone..
Eu am abonament pe firmă, la Vodafone, nicio problemă până acum, sunt mulțumit de câțiva ani de serviciile lor. Însă azi au dat dovadă de a fi măgari și ar cam trebui să vă explic și de ce..
Păi cineva vroia să sune la relații cu clienții, eu mereu am știut că pentru a suna la relații cu clienții, ar trebui să suni la ceva număr gratuit, până acum chiar dacă n-am avut nevoie de așa ceva, am crezut că este cam același număr prin toate rețelele, doar că fiecare cu „aia” mă-sii..
Nimic mai fals, se pare că la Vodafone pentru a lua legătura cu call center-ul, trebuie să suni doar la *222. Nici n-am știut așa ceva, și parcă-mi aduc aminte că pe undeva prin contract, scria că se poate și la 1234.. ei bine asta se poate spune că e țeapa mea.
Însă de la un apel la un număr care este logic să fie gratuit, la faptul că pentru orice minut, începând de la prima secundă tu Vodafone să taxezi oamenii neștiutori cu 1 euro, mi se pare o mare măgărie din partea voastră. Nu tu un mesaj de avertizare, „Prietene, vezi ca numărul ăsta este taxabil, nu aici găsești ce cauți” , nu nimic.. ce atâtea informații, direct taxat.
Mă și uitam azi cum de am cost suplimentar, de la ce? Că minute am gârlă, internet la fel, chiar și minute internaționale, de unde draci să fie cost suplimentar. În prea minunata lor aplicație, nu arată nimic despre motivul pentru care am cost suplimentar, abia după ce m-am logat pe panoul web al Vodafone, am reușit să aflu exact de unde am supra-taxă de 1 euro. Deci una peste alta.. NU APELAȚI LA NUMĂRUL 1234 DIN REȚEAUA VODAFONE, VEȚI FI TAXAȚI.
Lasă un răspuns