Lime și Bolt în Pitești..

Azi se poate spune că mi-am „înșelat” trotineta.. 🙂 m-am plimbat pentru prima dată atât cu o trotinetă de la Lime cât și cu una de la Bolt.

Poate mulți s-ar întreba, de ce am făcut asta dacă am propria trotinetă?! Răspunsul ar fi.. păi am vrut să văd ce fel se mișcă altă trotinetă, să văd cum e să dai cu banu’ pentru ceva care ai fi făcut moca.. sau.. pentru că am avut ceva treabă la o bancă, în centrul orașului Pitești, și parcă n-aș fi lăsat trotineta mea singurică în drum cât am stat eu in interiorul băncii, iar mașina, tot în această dimineață am plimbat-o prin aglomerația din Pitești, și.. mai mult am stat să găsesc un loc de parcare și ala la mama naibii față de locul unde aveam treabă.

În cazul meu cam ăsta ar fi avantajul pentru Lime și Bolt, faptul că nu trebuie să te chinui să le parchezi sau să îți pese dacă le lași undeva jumătate de oră.

Acum să trecem la picanteria experienței :))

Am plecat de acasă, am ajuns undeva în zona gării din Pitești, implicit am găsit undeva parcate, un Lime și un Bolt, ținând cont că prima aplicație care s-a instalat a fost Lime, hai să dăm cu Lime drumu.. pe drum, pavele.. cel puțin primii 20 de metri, după am ieșit direct pe asfalt, fiindcă trotineta de la Lime.. sincer, îmi cam zdruncina creierul și dinții :)) iar pe asfalt, se merge mult mai bine decât pe pavele, clar. Am ajuns la bancă, mi-am făcut treaba, am mai stat vreo 15 minute prin preajmă având și alte treburi de rezolvat, m-am întors înapoi să iau trotineta de la Lime.. îmi arăta că este în mentenanță și evident în zonă nu era niciun alt Lime. Foarte drăgut, în plin centru orașului Pitești, nu mai găseai niciun Lime.

Văzusem prin zonă o trotinetă de la Bolt, mă duc, după ce am reușit să o activez etc.. îmi arată că nu are baterie.. mai merci câteva zeci de metri, găsesc alt Bolt, ăsta avea aproximativ 50% baterie.. calculând distanța, până la mine în cartier să zicem că erau vreo 2 km, hai 2.5 km.. zic hai să-i dăm drumu.. drept să zic, trotineta de la Bolt.. mult mai înfiptă să zic, viteză mai mare, nu simțeai aproape deloc pavelele.. toate bune.. evident cu Bolt-ul am mers pe trotuar. La un moment, cand mai aveam puțin să intru în cartier, zic hai să nu ocolesc, s-o iau mai pe de-a dreptul să ajung acasă.. ia surpriză, se pare că locația unde locuiesc, nu prea este în zona de acțiune a Bolt, și.. i-am dat pe pantă să zic cu viteză, după pantă, nu mai mergea.. credeam că a rămas fără baterie.. de unde atâta frumusețe.. dau s-o închid, nu puteam s-o închid fiindcă nu eram în raza ei de acțiune. Evident trotineta nu mai funcționa, și dă-i și mergi Cătăline pe jos pe lângă trotinetă, până ce am ajuns în raza ei de acțiune.. dacă tot am urcat panta înapoi, hai totuși să merg pe ocolite spre casă.. 🙂 Am mai mers încă 200 de metri și surpriză, a rămas Bolt-ul fără baterie, zvâcnea așa.. că ar vrea, dar nu mai poate bătrânica 🙂 totuși mai aveam vreo 200 de metri, așa că am parcat-o, am plătit și aia a fost..

Acum să vorbim despre prețuri..

Lime = 6.31 RON pentru o distanță de 2.4 km adică 6.39 minute.

Bolt = 5.93 RON pentru o distanță de 1.5 km dar în care am ținut trotineta ocupată 15 minute.

Deci per ansamblu, în cazul meu, cred că Lime a fost mai ieftin, ținând cont de numărul de km.. și abia apoi am văzut că de fapt pentru 10 minute o puteam activa gratuit. Dar, data viitoare așa voi face 🙂 Primele 10 minute gratuit, destul cât să ajung în centru.. și vedem apoi ce și cum. Evident, dacă va mai exista o dată viitoare, fiindcă nu îmi place să-mi „înșel” trotineta. Chiar dacă are ea autonomie doar vreo 20-25 de km, dar e de ajuns cât să mă plimb de câteva ori casă-centru.

Default image
Cătălin