Nu cred că există persoană care să aibă access la internet sau chiar și televizor, care să nu fi văzut măcar o reclamă despre acest fenomen.. „Black Friday”, deci este imposibil, cred eu.
Ei bine, voi ăștia care ați văzut așa ceva, ați văzut probabil că acest Black Friday care a venit de la americani, precum și multe alte lanțuri de magazine, și alte evenimente pe care le-am adoptat mai mult sau mai puțin cu voința noastră. Ați observat bănuiesc că un astfel de eveniment la americani este doar o zi pe an, și în fiecare an este la fel. Ultima zi de vineri a lunii noiembrie.
Ei bine, la noi, la români, și cred că nu doar la noi, acest Black Friday, este și primăvara, și vara, și toamna, și iarna.. și oricând. Ba mai mult, Black Week, adică o întreagă săptămână de așa zise promoții.. apoi Luna reducerilor, și o mare sumedenie de astfel de „promoții”. Deci pe bune, cred că marketingul în România a ajuns la un așa nivel în care orice promoție este un fals.
Deci pe bune, urmăream acum vreo lună prețurile la console video, vroiam să iau băiatului o consolă. Pe atunci era 699 lei.. am așteptat Black Friday, crezând că va fi un mega deal și că o vor ieftini semnificativ.. Nimic mai fals. A venit Black Friday.. Aceeași consolă, zicea că prețul vechi este 899 lei, iar prețul nou este 699. Deci pe bune, super promoție, clar, nu ? 🙂
Tocmai de aceea am încetat să mai cred în promoții, ci pur și simplu să cred că nu există așa ceva. Ci doar pot fi diferențe minime și atât. Tocmai eu nu înțeleg de ce tot se calcă lumea în picioare, să prindă niște oferte care oricum nu prea sunt oferte ci doar etichete cosmetizate.