Pro sau Contra bannerelor ?
Am tot testat de ceva vreme încoace niște bannere pe acest blog, și pe altele. Tind să cred că nu oferă nici un rezultat. Adică observ că mai puțin de 20% din vizitatorii acestui blog dau click pe bannerele din dreapta sau articole. De aceea m-am hotărât să întreb și pe alții, la ei funcționează astfel de bannere? Adică dă careva click pe ele ? Bine, eu am și trafic relativ mic în comparație cu alții, însă totuși chiar și dacă ai avea 10 unici pe zi, și tot ai putea scoate o statistică. Eu am zis că fac marea cu sarea, și că o să sară lumea să dea click pe bannerele care le afișam eu, însă se pare că nu este chiar întocmai atât de simplu. Cred că mai eficiente sunt reclamele de la Google Adsense uneori, decât cele de la advertiseri directe. Și cu siguranță pentru o monetizare eficientă tot link-urile directe și recomandările personale sunt mai ok, zic eu. Omul mai mare încredere are într-o recomandare, decât pur și simplu într-un banner pus acolo, să țină spațiul ocupat. Îmi făcea cineva o astfel de remarcă acum ceva vreme, însă, ca de obicei am ales să fiu încăpățânat și să fac tot ca mine. Dar evident din greșeli învățăm, deci cu siguranță zilele astea voi scoate bannerele de pe acest blog, și de pe altele, pentru că oricum sunt neproductive. Eventual le voi înlocui cu reclame de la Google, că dă careva click pe ele, că nu, oricum scoți bani și din afișarea acelor reclame. Deci eu personal sunt cam Contra bannerelor de la advertiseri locali, sau cel puțin advertiseri în stil afiliere. Restul, n-am nimic împotrivă.
Lasă un răspuns